Shame on me...

Nu har jag inte uppdaterat här sedan innan midsommar, ujuj... Jag får ta en snabbåterblick då!

Torsdag 18/6- Åkte upp till stugan på kvällen

Fredag 19/6- Midsommarafton!! Urmysig dag med uppehåll och lite sol t.o.m! Till Skatan, galtström m.m och smaksig mat





Lördag 20/6- Midsommardagen. Solade lite, promenix till Bergafjädern i finvädret. Rökt sik från Skatan på kvällen

Söndag 21/6- Sol, sol, sol! Rörde mig inte från soldäcket på hela dagen, synd att det var svinkallt i havet... Åkte hem på natten till Uppsala igen.

Måndag 22/6- Hemma, trött efter resan, varmt ute. Höll lektion och tränade sen lite kondis med Karin i Hågadalen

Och slutligen idag, tisdag 23/6. Från början skön hemmadag med mycket solande. Kl 16.30 åkte jag hemifrån till Sandra, därefter for vi till UPK för att gå Hjärt- och lungräddningskursen med lite mer hästinrikting. Den var i lagom takt för våra sega huvuden... Många övningar på "Little Anne", men förgäves var det eftersom hon redan var död. Jag menar, hur ska nån kunna leva utan armar, ben och med en halv kropp?


Nu ska jag gå och sova eftersom jag ska upp kl 05.15 imorgon och jobba 6.30-16

Emilie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0