Hoppträning

Hoppade med Sorbits tidigare idag på hoppträningen. Var såå längesedan som jag red honom och det var precis lika kul som vanligt :D Han kändes jättefin i kroppen både med och utan hinder. Vi hoppade några enkelhinder och sedan linjer, avslutade på strax över 90 cm. Är sån underbar känsla att hoppa med honom att den inte ens går att beskriva ♥ Han är så söt efter hindren också om han klarat de utan problem (som han oftast gör) då är han stolt som en tupp och kråmar sig lite extra ;)


Jag och Sorbits vid vår bortahoppdebut

En tråkig sak är att Lola kommer inte vara klar för vår msv-debut i slutet av juni. Hon har stått efter att ha fått en spark på bakknäet som res. i en ballong, och hon ska precis börja sättas igång igen, men måste såklart jobbas mkt mer innan tävling! Så vi får träna mycket hemma istället innan division 1 börjar i höst som vi ska rida =)

Håller just nu på med LC-bilderna, vilket är ca 220 st. Lägger på min logga och sedan när alla är klara laddas de in i galleriet.

Ska träffa Karin (ej hästen min) ikväll, ska bli jättekul!! Men nu måste jag fortsätta så jag hinner med mig...

Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0