Gröna fingrar

Jag har kommit fram till att jag faktiskt har gröna fingrar, iallfall på sommaren. På vintern är det så grått och instängt = noll inspiration, men nu kan jag knappt vänta på att rusta upp både hus och trädgård med detaljer! Igår planterade jag två sortes morötter, sallad och rädisor i vår "specialträdgårdsland". Känns lite gubbvarning men iaf:





Sen passade jag på att fota lite helmanuellt. Lupinerna började komma upp så de fick modella lite... Blev ganska nöjd med bakgrunden:




Nu måste jag nog gå och sussa lite så man orkar med morgondagen. Sandra och jag ska dra till IKEA så hon får använda presentkortet hon fick av mig :)

Godnatt på er!
Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0