8 timmars dressyrfotande...

...blev det idag. På en pall med en mjuk kudde, under en stor ek satt jag och plåtade alla ekipagen. Anledningen till att jag satt under en stor ek var p.g.a. det omväxlande vädret. Från strålande sol så kunde det helt plötsligt börja spöregna, och då var en stor ek som ett räddande tak för en stackars fotograf  som jag :)

Jag hinner inte skriva så mycket idag eftersom jag håller på med redigeringen av bilderna, men jag kan rapportera att LB:0-bilderna garanterat kommer ut imorgon! Och LB:1-bilderna kommer inte långt därefter. Jag laddar in ett smakprov från LB:0an, nämligen en bild på Sanna Kröhne och Sleo. Grattis till era två placeringar idag! :D



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0