Sommarlovets dagar är förbi

Ikväll hade jag mina sista lektioner för denna termin. Både sorgligt och lättande på samma gång. Sorgligt för att jag inte är 100% säker på att jag kommer kunna ha just dessa två grupper i höst igen, då jag inte vet vad jag kommer in på på universitet eller då vilket schema jag får. Men jag ska göra allt jag kan för att kunna ha kvar dessa två lektioner, då jag verkligen tycker om de grupperna! Jag har nu haft de i 2 hela år så jag känner eleverna mycket väl nu kan man säga ;) Anledningen till min "lättnad" är då att terminen är slut = sommar, och en tid av lite ledighet, sol (jag är optimist!) och umgås med vänner man aldrig hinner träffa annars! Ungefär som ett sommarlov, förutom den där totala känslan av fullkomlig frihet i 10 veckor. Numera har man ett, eller snarare flera, arbeten att göra också =) Men i nuläget har jag nog mer semester än nån av mina vänner så jag klagar inte!

Nu har det börjat hända grejer i mina odlingslådor ute i trädgården! I rädislådan har många små miniplantor börjat krypa upp på rad :D

Nu iaf när det är sommar och en gnutta mer inspiration kan komma över än så ska jag iaf börja med min make-over av badrummet! Låter kanske inte så där jättekul, men jag är astaggad då jag är jättetrött på vårt nuvanrande badrum och har så många detaljer jag ska fixa om! Tog lite bilder häromdagen för att kunna jämföra "före" och "efter".

Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0