Midsommar närmar sig...

Sitter och funderar på hur jag ska spendera min midsommarafton på för sätt. Precis som förra året blir jag ensam hemma då alla åker till stugan över midsommarhelgen och jag kan inte åka jättelångt bort då jag måste se till att Leo får sin medicin =/ Förra året firade jag med Surmularna vilket blev jättekul! Kanske blir stallet i år också men jag undrar om det kommer vara lika mkt folk som förra året..? Men samtidigt, om det kommer regna (som det sägs) så är det ju lagom kul att inte ha någonstans att gå in. Jag får klura lite på det där.



Sitter och tittar på en receptsida på nätet där de har massvis med "midsommarmat", oj oj vad det vattnas i munnen. Typisk midsommarmat är väldigt färggrann och smakrik då mycket blandas så det går nog inte att ogilla den ;) Hittade ett recept här på en räk- och laxrulle som jag måste testa någon dag.

Nu tycker jag att det ska sluta regna så man kan bege sig utanför dörren utan att bli helt dyngsur, tack!

Emilie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0