Kliar i fingrarna...

Kikade in på Sporrens hemsida tidigare och såg att "veckans Kingslandvara" var deras softshell-jacka, nedsänkt några hundralappar. Uj uj vad det kliar i fingrarna. Skulle verkligen vilja ha en jacka i softshell!





Så mycket med ryttar- och hästutrustning, framförallt så FINNS det mycket (att välja på). Många som känner mig vet ju att jag älskar utrustningen och att det är en stor del av hästnöjet! Och under alla dessa år som jag har ridit, då framförallt på privatisarna, så har samlat och införskaffat all utrustning som krävs för att ha en egen häst, och lite till (exlusive sadel då..) Det tror jag är bra, att man passar på att köpa all utrustning medan man har råd, alltså innan man skaffar häst. Så den dagen jag väl skaffar häst kommer endast en sadel + utetäcke att behövas handlas in. Jag har en drömsadel som jag någon gång i framtiden när jag blir miljonär tänker skaffa =) Det är en Bates Innova, en rätt ny modell som är helt underbar att rida i och ger ett fantastiskt stöd! Självklart ska färgen vara rödbrun och inte tröksvart!




Emilie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0