Karin och Tuva

Kom hem för några timmar sen från Hågadalen där jag och Karin gick ut med Tuva. Vi gick bort till sommarhagen och sedan till agilitybanan så jag fick fota en del, var jättefint kvällsljus! Karin och jag sågs senast när vi gjorde högskoleprovet tillsammans i mars och innan det var det eoner sedan vi träffades, så det var jättekul att hinna prata lite =) Vi känner varandra sedan lååångt tillbaka, innan vår gemensamma hästtid. Vi gick nämligen i samma trupp inom gymnastiken i många år, många minnen där!

Här är några av bilderna jag tog på Tuva idag:





















Emilie


Kommentarer
Postat av: Karin

Åhhh, det var ju superfina bilder!! <3 Du måste skicka dem till mig sen! :)

2009-06-10 @ 20:26:11
URL: http://traningolivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0