Jobbar på med bilderna...

Sitter och jobbar för fullt med bilderna till er som undrar =) Jag beräknar och hoppas att jag kan lägga ut första klassens bilder LD+5, ikväll. Så håll utkik på min hemsida och/eller blogg, då jag alltid skriver när något nytt är uppdaterat.

Har just kommit hem från stallet. Karin och jag tog en tur i stadsskogen idag då det är superbra underlag där just nu! Och stadsskogen är ju alltid stadsskogen ;) Hon var rätt turbopigg idag, så mkt lösgjörande i traven, hon fick jobba i låg form, sedan fullt ös medvetslös i galoppen så att hon fick känslan av att ha fått springa av sig.


Stadsskogen


♥Karin♥


Mina dýonchaps, love them!


That´s all for now!

Emilie

Kommentarer
Postat av: mathilda

haha, super bra! Jag ska kolla varje timme (:

2009-06-08 @ 19:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0