Hööks

Åkte förbi Hööks på väg till instruktörsmötet idag. De har halva butiken full med rea-varor så jag kikade in för att se om det fanns något man behövde. Fyra stycken varor hamnade i korgen, nämligen en putsvante i fårskinn (30%), en tävlingsskjorta (50%), ett flugskydd till Karin imorgon och till sist ett nytt bling-bling till Lolatävlingarna. Om vi ska rida msv i höst måste vi blända domarna så att de inte ser ev. misstag =)



Sedan iväg till det årliga sommarinstr.mötet på UPK där det som vanligt bjöds på massa mat! Jam jam! Grillad fläskfilé, grillad korv, potatissallad, bröd och kladdkaka. Nu behöver jag inte äta på en vecka! Eller jo, på midsommar då hehe. Nu är det iaf bestämt att jag ska med upp till stugan iaf, jätteglad för det! Annars hade jag suttit hemma ensam med mina sötiskatter och glott på dumburken hela kvällen...

Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0