Grattis till alla studenter!

Idag tar 90:orna studenten. Usch vad man börjar känna sig gammal... Lovade bl.a. Karin att komma över på hennes mottagning, så jag har suttit och filat på hennes present ett tag men nu är den klar!

Tycker synd om studenterna dock att de inte bjöds på bättre väder =/ På min student för två år sedan var det kanonväder! Ända från champangefrukosten kl 7 vid dammen så stekte solen på oss!

Här kommer en vandring på memory lane...


Hälsosam frukost


Innan avfärd


Vårt stiliga flak!


Hela, underbara klassen


Mitt studentfoto



Det var gamla goda tiden det! Tror min student 2007 är en av mina hittills roligaste upplevelser! Nu måste jag skynda iväg till Karin (hästen denna gång), sedan till UPK för att lämna pelahmbettet till Jenny som ska rida Monark istället för Lola på lördag på Jälla, sedan hem och duscha, fixa, iväg till Ebbas mottagning och efter det en snabbis bort till Karin (T)

Men jag måste avslutningsvis få bjuda på denna musikupplevelse, dagen till ära! KLICKA HÄR

Emilie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0