8 timmars fotande avklarat

Precis kommit hem, sitter och för in alla bilder jag tagit idag på UPK:s lokala hopptävling med finalen av division 3 för ponnyerna. Många lektionshästar med idag, alla var jätteduktiga och kämpade på super! Sen i lagklassen red JenniferX2, Rebecca och Matilda. De fullkomligt utklassade övriga 9 lag med att rida 4 st säkra nollor. Det blev inte ens en omhoppning då inget annat lag lyckades komma till omhoppning, det är starkt jobbat tjejer!! Även UPK:s hejarklack var magnifik! Den täckte hela ena sidan av hoppbanan...


Glöm inte att gå in på min hemsida och kolla in dressyrbilderna från förra helgen, medan jag jobbar med hoppbilderna från idag! Vidare uppdatering kommer lite senare.

Emilie

Kommentarer
Postat av: Mathilda

När kommer bilderna? Är så nyfiken.

2009-06-08 @ 08:10:14
Postat av: Emilie

De kommer ut så fort jag är klar med redigerandet. Jag kom hem igår med ca 700 bilder i kameran, så det tar sin lilla tid att redigera och öppna varje bild för att lägga på loggan så att ingen ska kopiera och stjäla bilderna av mig =) Men jag planerar att hinna klart med första klassen LD+5 ikväll, så håll utkik här på bloggen och på min hemsida!

2009-06-08 @ 13:38:36
URL: http://freewebs.com/wassphoto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0