6 juni "Svenska flaskans dag"

Idag är det lördag den 6 juni, Sveriges nationaldag, *jippi*. Hur många idag firar nationaldagen? Det har gått från heligt firande till att bli en ursäkt för alla fjortisar att ligga och supa i slottsbacken...


Jag skulle egentligen spenderat min dag på Jälla med att rida finalen av division III-hoppningen med Kalle, men eftersom vi har en hel del konvalecenter just nu så kunde vi inte skicka iväg fler på tävling på en lördag, då det är många lektioner under dagen. Mycket tråkigt men inget jag kan göra åt. Jag håller tummarna dock såklart till mina lagkamrater! Jenny ska hoppa på Monark idag istället för Lola, eftersom Lola fortfarande inte är igång efter sin knäspark. Jag var iväg till UPK igår och gav Jenny pelhambettet, Monark fungerar såå bra på det! Supermegaskillnad mot vanligt tränsbett!

Håller på att ladda kameran inför morgondagens fotojobb. Det lär ju ta hela dagen så jag hoppas mycket, mycket på uppehåll från regnet!

Snart ska jag ner till min prinsessa!
Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0