Torsdagar = låånga dagar...

Nu är jag äntligen hemma från min långa, härliga torsdag. Kl 8 imorse åkte jag hemifrån och ca 21.30 rullar jag upp på uppfarten igen. Dagen börjar med mattepluggande mellan 8-10, för att sedan skynda sig hem och fixa iordning allt till Karin, för kl 11 måste jag åka till UPK för att hinna i tid till Uffe-träningen som börjar kl 12. Tränade och finslipade med Kalle idag, kändes riktigt fin trots sommaruppehållet :) Efter det är det lite lunch som står på schemat för att sedan börja fixa inför lektionerna som börjar kl 15.30. Lappar ska kollas och allt ska varra klart när mina lektioner börjar. Jag har två lektioner i rad på torsdagar så 17.30 blir det lite välförtjänt "vila" genom 2 h pluggande i personalmatrummet på UPK... Sedan mellan 19.30-20.30 rider jag ordinarie trän.lektion, idag dressyr på Monark som gick riktigt bra. Och som slutkläm på dagen har jag kvällsfodringen också som brukar ta ca 30 min då 50 hungriga hästar ska ha sitt kvällshö..

Just nu känner jag att mina ögonlockar håller på att falla ihop, så jag lär väl gå och lägga mig snart. Ska bara lägga in en bild på mig och Kalle från i våras under en Uffe-träning. Så här ser min lilla darling ut under dressyrens tygeltag:



Imorgon är det bad av Kalle + lektioner som står på schemat. På lördag är det tävlingsdags, ladda ladda..!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till Emelie! Håller tummarna.

Kram Elin Samrell

P.S Bilderna från UPK 31/8 blev riktigt fina :D

2008-09-06 @ 15:20:32
URL: http://elinsdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0