Yes! Säfva, här kommer vi!

Idag fick jag det glädjande beskedet att jag och Kalle kommer att få rida finalen i div3 trots allt! Det visade sig att hästantalet räckte till trots att det var en lördag, så den 18 oktober åker vi till Säfva och ska rida för kung och fosterland! Får träna mkt förvänd tills dess, då den övningen inte ligger Kalle i smaken direkt :)

Äntligen helg! Jag har haft en "bad knee-day" idag, vilket innebär mkt smärta i knäet som idag inte gick bort med hjälp av värktabletter. Försökte luta mig på det andra benet när jag hade lektioner och var tvungen att stå upp i 2 timmar. Det är ingen höjdare, så nu har jag ont i det andra med eftersom det fick ta så mkt stöd förut. Snacka om ond cirkel!

Jag kommer till nästa tävl.termin att börja träna och  tävla Lola som är en lektionshäst på UPK, men med lite mer "Karin-standard" kan man väl säga :) Tränade henne för Uffe i torsdags och det var riktigt kul! På tisdag ska vi träna för Mads Hendeliowitz på UVKKs anläggning, ska blir riktigt kul!! Ska försöka få lite bilder därifrån.

Lugnt och skönt i helgen och på söndag är det fotodags igen. Denna gång på UPK som har div2-ponnyhoppning. Jag är dock lite orolig för vädret, då jag hört och sett på TV att det ska regna rätt rejält. I värsta fall kommer jag inte kunna fota alla klasser, men jag ska försöka lösa det på bästa sätt! Lycka till alla som ska tävla då!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0