Imorgon skulle jag träna för Mads Hendeliowitz...

God kväll!

Imorgon skulle jag och Lola ha tränat för den duktiga dressyrryttaren Mads Hendeliowitz (jag är rätt stolt över att ha lärt mig stava till hans efternamn). Den träningen skulle vara en av de uppsuttna träningarna i Ryttare=Idrottare som jag är uttagen till i år. Men nyss så ringde Malin från Upplands Ridsportförbud och meddelade att Mads inte kommer imorgon. Han hade tydligen bara sagt något som att "jag kommer inte". Om jag själv hade varit i samma situation hade jag varit jätteledsen över att jag inte kunde komma och kanske försökt flytta fram träningarna till en annan gång. Men nej, det blir inget helt enkelt. Jättesynd tycker jag, eftersom jag hade sett fram emot det så mycket! Men vi kommer säkerligen att få träna en annan gång igen, får se vem det blir för då...

Nåväl, inte mycket att göra åt det.. Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0