"Flyttar" bloggen till bilddagboken

Nu var det åter igen längesen som jag uppdaterade här. Mkt har hänt, bla en tävling i söndags. Film därifrån + film från en dag av Ormens utbildning länkas här!

Eftersom jag är fotograf ut i fingerspetsarna så har jag lättare och tycker det är roligare att uttrycka mig i bilder än i mycket text. Därför har jag nu skaffat en bilddagbok på nätet, www.bilddagboken.se. Där uppdaterar jag med bilder+text nästan varje dag, så kika gärna in på min sida då jag kommer uppdatera där oftare än här på bloggen. För att komma till min bilddagbok, klicka här!

Imorgon är det final i division III-dressyren på Säfva, håll tummarna! Rapport och bilder därifrån kommer ut på min pixbox www.Wass88.pixbox.se och då även i min bilddagbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0