Film med Kalle från i söndags är nu klar!

Halloj!

Idag har jag haft en lugn och skön dag hemma. Jag har roat mig med bl.a. pluggande och fotoredigerande, gissa vilket som var roligast? Men vad som var allra roligast idag var att redigera ihop filmen från söndagens hopptävling med mig och Kalle! Den finns nu utlagd, klicka här



Tidigare idag gick jag en promenad till Karins hage och pratade lite med henne. För dem som inte vet men som ändå är intresserade så är Karin min älskade medryttarhäst (men hon känns som min egna) sedan 7,5 år tillbaka i tiden. Vi tränar och tävlar dressyr tillsammans upp till Msv, vi är placerade upp till LA:5 och rekordet för oss är 67% i regional LA:6. Karin har varit skadad till och från under året så hon har nu haft ett långt sommaruppehåll i hagen, vi har precis börjat rida igång henne igen. Det är även tillsammans med Karin som jag blivit uttagen av Upplands Ridsportförbund till deras projekt "Ryttare=Idrottare". Jag lägger in lite bilder på mig och Karin som visar vår utveckling från 7-årig häst + 12-årig ryttare som tycker om att pyssla och skritta i skogen, till en 14-årig numera vidareutbildad häst + 20-årig också vidareutbildad ryttare som nu tillsammans ligger på msv-nivå :) Ser ni någon skillnad?


Karin 7 år, jag 12 år år 2001


Jag och Karin under framridningen till vår MsvB-debut i Stockholm 2007


Min och Karins andra MsvB-start tillsammans 2007


Träningsläger 2007


Regional LA:5 Heby 2007, 63% 3:a


4:a LA:5 ind. 63%, Vinst med laget i omgång 3 av div2-dressyr och vinst hela div2-dressyr 2007!

Så nu längtar jag verkligen tillbaka till all träning och tävling igen efter alla skador! Karin kommer jag aldrig släppa, hon är oerhört speciell för mig! Kanske märks med tanke på hur länge vi har varit tillsammans..?

Nåja, tillbaka till pluggandet! Glöm inte att titta på Kallefilmen (se länk ovan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0